vrijdag 26 juli 2013

Flower Power


Vandaag is mijn tante jarig, en bij een verjaardag hoort een kaartje.


Omdat het zonnetje hier nog zo lekker schijnt was ik in een zomerse, vrolijke bui en dus heb ik gekozen voor zomerse kleuren. Strawberry Slush uit de nieuwe In Colors, Island Indigo, Crushed Curry.


Ik ben gek op het embossen met de embossingfolders en dit keer heb ik daarvoor vellum gebruikt. Ik heb eerst drie bloemen uit een vel vellum uitgeponst met de Blossem Punch en twee daarvan daarna geƫmbosst met de Perfect Polka Dots Embossingfolder en de Big Shot.




De derde vellumbloem heb ik bovenop de gestempelde bloem geplakt. Vervolgens heb ik daar weer bovenop een hart geplakt.




De tekst is gestempeld op een stuk wit papier wat ik eerst heb bewerkt met Island Indigo Ink pad. Daarna heb ik de tekst gestempeld met Versamark inkt en deze met embossingpoeder en een heat tool geƫmbosst.




Als afwerking op de harten een paar bijpassende strasssteentjes en het ziet er gezellig uit.

Challenges:   Cards & Scrap uitdaging 177: In de tuin

Gebruikte materialen:
Cardstock: Strawberry Slush (131300), Island Indigo (124390)
Dessinpapier: Crushed Curry (Designer Series Paper Stack Regals, 130139), Vellum (106584)
Stempels: Mixed Bunch (W128442/C125537)
Inkt: Island Indigo (126986), Rose Red (126954), Versamark (102283)
Overig: Stampin'Emboss Powder Cherry Cobbler (122949), Heat tool (129055), Blossem Punch (125603), Perfect Polka Dots Embossingfolder (117335), Big Shot (113439), Strasssteentjes





Geen opmerkingen:

Een reactie posten